Повернення товару можливе лише в тому випадку, якщо товар не відповідає опису або має пошкодження (брак). Заміна та повернення товару здійснюється протягом 14 днів. Всі інші випадки обговорюються в телефонному режимі і є можливими лише для обміну на товар, не меншою вартістю (пересилання здійснюється за рахунок покупця).

  1. Обмін та повернення товарів, які не підійшли або не сподобались – без вагомої причини, здійснюється за рахунок Клієнта (Покупця).
  2. Обмін та повернення бракованого та помилково надісланого Товару – здійснюється за рахунок Продавця.
  3. Важливо також розуміти, що обмін та повернення товарів здійснюється згідно Закону України «Про захист прав споживачів» та Переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172.

Список Товарів, що не підлягають обміну та поверненню:

  • продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни
  • парфумерно-косметичні вироби
  • зубні щітки
  • апарати для гоління
  • помазки для гоління
  • розчіски, гребінці та щітки масажні
  • рукавички
  • тканини
  • панчішно-шкарпеткові вироби
  • товари в аерозольній упаковці
  • вироби з натурального та штучного волосся (перуки)
  • товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування, тощо)
  • інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки, тощо)
  • інші товари згідно Переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172

Хто сплачує зворотну доставку?

Якщо повернення/обмін відбувається через неналежну якість або невідповідність товару замовлення, доставка здійснюється за рахунок магазину, в іншому випадку транспортні послуги оплачує покупець. У кожній конкретній ситуації наш підхід до клієнта індивідуальний, і приймається рішення, що максимально задовольняє обидві сторони.

Як і коли я отримаю свої гроші?

Кошти при поверненні товару, повертаються відповідно до способу оплати за замовлення:

  • Оплата за реквізитами – на банківську картку;
    післяплату при отриманні на відділенні транспортної компанії – на банківську картку;

Обмін товару чи повернення коштів проводиться протягом 1-2 робочих днів із моменту надходження до нас поверненого товару.

Увага: магазин не несе відповідальності за роботу банківської системи України, у разі затримок із перерахуванням коштів на Вашу банківську картку, звертайтесь до банку, який видав Вам цю картку.

Чому потрібно чекати рішення про повернення коштів?

Для оцінки товарного вигляду та стану поверненого товару нам зазвичай достатньо 1-2 робочих днів, проте якщо товар був відправлений Вам транспортною компанією, він надходить до нас на склад протягом 5 робочих днів.

Для оформлення обміну або повернення, будь ласка, зверніться до нас, зателефонувавши за номерами вказаними в розділі "Контакти".